Jönnet

Nu e jag tillbaka i verkligheten i Uppsala efter nästan en hel vecka i vår kära hemstad Jönnet. Har kommit på att jag trivs rätt bra i Sveriges Jerusalem faktiskt. Har varit härligt att få träffa vissa av er kära vänner och att få hänga med familjen. Har även kommit på att dagarna går sjukt fort. Man hinner inte riktigt med det man vill och dagens pluggdag kantades lite för mycket av att testa så att alla funktioner fungerade på min iphone. Den iphonen som för två veckor sedan blev vätskeskadad och som dess legat i 10 olika delar i en turkos skål. Och den iphonen som jag igår skruvade ihop igen och som fungerar trots att det blev en skruv över när jag trodde att jag var klar med skruvandet.
-Julia

Kommentarer
Postat av: Krille

Men hurru, bildbevis tack! Gärna en slinga av sådana !!

2011-11-10 @ 07:19:43
Postat av: sara

wiee congrats! skicka telefon, den är som 3310:an, oslagbar eller va de ngn annan modell?

2011-11-10 @ 08:31:09
Postat av: sara

wiee congrats! skicka telefon, den är som 3310:an, oslagbar eller va de ngn annan modell?

2011-11-10 @ 08:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0