Hör jag hjul som rullar?

Hjälp, min hjärna är urblåst. När kommer kaffe.o.kak- vagnen egentligen?

Har suttit i ett Kaizen-möte från 9 till 17. Kaizen betyder typ ständig förbättring och i det här fallet handlade det om att använda en hel dag till att sitta inlåst med arbetsteamet för att komma på en lösning på ett specifikt problem... Ja, så att den (lösningen) i princip kan börja användas redan nästa dag.

Jag bidrog med det jag kunde men såg det hela mest som en nyttig språkövning. Och, oh yes, nu börjar det arta sig. Alltså, jag förstår bättre...jag pratar fortfarande svenska!
-Elinor


Kommentarer
Postat av: Krille

Det får vi verkligen hoppas, annars blir det inte mkt till konversation när du hälsar på ;)

2011-11-03 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0