Eva Röse gjorde natten till en mardröm

Ilskan var så stor i natt att när jag helt plötsligt kände Rickard krypa nära och börjar kramas så ville jag helst sätta armbågen några centemeter nedanför naveln på honom. Han har varit otrogen under natten, med en person som jag tyckte om tills jag vaknade på morgonen, nämligen den undersköna Eva Röse. Tog en stund innan jag samlade mig och faktiskt lät honom ligga där, nära, och med morgonandedärkt andas mig rakt i ansiktet.

Under dagen har vi varit hos distriktssköterskan och influensaförsäkrat oss. Jag sitter nu och jämrar mig över att min smärttröskel inte är högre än två myror på höjd. Vi ligger utslagna i soffan och inväntar majsmjöls knäcket som står i ugnen, sedan blir det film...
Ha en go kväll
-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0