Bra tisdag

Dagen började med kallsvettningar och frossa, något jag får på nätterna när kylan kommer. En mycket märklig och obehaglig åkomma som kommer helt utan att jag hittar någon förklaring och som på beställning. Det gör det om möjligt ännu svårare att ta sig upp ur sängen på morgonen och så och idag. Efter att ha snoozat ett PAR timmar så lyckades jag äntligen ta mig upp. Nu är klockan 16.00 på pricken och jag sitter själv på kontoret på Science Park och stirrar på min stora moodboard som precis släppte med ena nålen från väggen och nu ser ut att sikta sig in på att trilla ner på mig, bäst att skriva fort, packa ihop och åka för att hämta småknott på dagis och skola. Min eftermiddag består av barn, matlagning till barn, bad av barn, lek med barn och häng med mor, lilla mor. Det är en bra dag i dag, de dagarna är jag rädd om och njuter av. Dessutom har jag gjort ett inköp i form av ett sminkbord till den äldsta i syskonbarnsskaran, så nu har jag ett projekt att sätta tänderna i till den 13:e december när Mojjan dojjan fyller 6 år.

Tre superhjältar
-Sara

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fantastisk bild! Hälsa de fina!

2011-11-08 @ 16:57:23
Postat av: Elinor

Jag håller med Ida, riktigt bra bild. Glad mamma med två levande* barn. Jag känner mycket energi där alltså :)



Kram

2011-11-08 @ 18:03:52
Postat av: Kristin

FINT!

2011-11-08 @ 23:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0