zombie



Ungefär sådär känner jag mig just nu.

Jag ställer mig frågan varför skulle jag vakna klockan 4 i morse och inte somna om.
Hur irriterad kan man bli på sig själv?
Efter 1,5 timma av vridande och vändande fick jag nog av mig själv och steg upp. Tog mig en morgon (?) promenad och mötte en hel del fler paljettklädda tjejer, vingliga cyklister och taxi chafförer än morgonmotionärer.

Hade hoppats att tröttheten skulle knocka ut mig när jag kom hem, men inte.. Därav mitt zombie liknande utseende idag när jag skulle leta julklappar efter 3 ynka timmars sömn.



Igår var jag äntligen på bio och såg Twilight. Var inte så pjåkig måste jag säga! Helt okej om ni frågar mig.

/Evurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0