Tomten kom tidigt i år

I kärlekens tecken firades vår förlovning av våra familjer ikväll. Bortskämda blev vi och älskade kände vi oss där vi tog emot lyckönskningar och gratulationer. Nu sitter jag uppflugen i soffan med datorn i knät och tittar när forskare trycker ner sändare i anakondor samtidigt som jag smälter kvällens festligheter och all mat vi bjudits på. Så firade vi blev, ska dela med mig av trevigheter som följde med i bilen hem.
En sådan här fin espressomaskin står nu i köket och väntar på att jag ska stiga upp imorgon och få en god kopp kaffe innan jobbet...längtar redan, tack ma & pa!
Farmor, farfar och kära Issan hade gömt en fin Stelton bakom pappret, den gör nu espressomaskinen sällskap
Syskon med familjer tyckte att vi behövde fina handdukar till det nya badrummet, ser fram emot att hänga in dessa godingar när det står klart.
Ibland är det ganska kul att bli lite bortskämd och ompysslad. Ikväll fick vi mycket av den varan. Tack snälla, nu ska det bli skönt att krypa ner och sova några timmar innan Granit öppnar dörrarna för lite julhandel!
-Sara

Kommentarer
Postat av: Krille

Grattis igen!

2011-12-10 @ 09:23:43
Postat av: evurt

det värmer i hjärtat att läsa!! :)



btw,håller ni på o fixar badrummet?

2011-12-10 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0