Sista jobbdan före dopparedan

Ja, iallafall från Stockholm.
Idag efter jobbet packas tandborsten och pyjamasen ner igen väskan och förflyttas HEM.
Ska jobba de två sista dagarna innan jul från hemmets härliga vrå.

Så mycket som ska hinnas med. Klä granen, baka julgodiset, fixa mat, inhandla klappar och självklart avsluta julsprinten med att burra upp mig i soffan med mammsen och en stor kopp glögg.

Veckan i Stockholm har varit till mer än belåtelse och jag har hunnit med mycket jobb och en hel del nöje. Syrran kom upp i helgen och shoppade julklappar och spanade kändisar. Vi hade självklart inte samma talang som kändismagnetfamiljen Lysén. Men ni skulle se hur ögonen glittrade på Lovisa när hon såg Arga Snickaren, Karin från Äntligen Hemma, någon "Olle" från Idol och någon dam från Curlinglandslaget. Haha, jag va mest förvånad hur en 16 årig tjej kan känna igen en curlingkändis. En höjdpunkt för både henne och mig.

Snö har jag fått njuta av, om än väldigt lite.
Men såhär fin var globen när jag var på väg till jobbet häromdagen.




Ses snart hemma gott folk!

/Evurt

Kommentarer
Postat av: Krille

Det gör vi =) trevlig resa!

2011-12-21 @ 10:00:53
Postat av: Lysén

jag vågar faktiskt påstå att curlingdamen faktiskt är lite coolare än vintervikens-johnjohn. Två OS-guld väger tyngre än en tonårsfilm tycker jag allt. :)

2011-12-21 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0