Melankolisk lycka



Jag har alltid gillat lite sådär halvdeppig, något dyster musik. Ibland snudd på melankolisk. Jag lyssnar på det när jag är glad eller ledsen eller någonstans där i mitten. Här har vi ett smakprov på vad jag lyssnar på just nu. Sådan här musik kan också, konstigt nog, få mig på bra humör när jag är ledsen. Den påminner mig om att vi alla har känslor, att det är okej att känna efter och släppa in och släppa ut. Ikväll är jag glad, men som sagt, i alla väder är denna musik en hit.




Detta inlägg tillägnar jag för övrigt min käraste kära vän Lisa som anländer från London till Jönköping imorgon. Ska bli underbart att se dig igen min kära. (sa jag kära?). Här får du en molnbild, bara för att du gillar fina moln och för att jag gillar fina moln. Och glöm inte kära ni... bakom varje moln finns det ljus.



Kärlek till er alla!

- Amanda










Kommentarer
Postat av: Lisa

PUSS!!!

2011-12-22 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0