...lisebergskanin på vift?



Tittar in och säger hej på er alla denna härliga fjärde advent. Helgen har bestått i jobb, jobb och lite mera jobb. Men snart är det jul vilket innebär lite vila, god mat, härliga människor och kanske någon liten klapp. Imorgon vankas det Luciakonsert i Sofiakyrkan, vilket lyser upp det snöfattiga decembermörkret.

Var bara tvungen att lägga in en liten bild på Smålands unga stolthet Annie Lööf, som entrade Nobelmiddagen igårkväll i en, enligt mitt tycke, minst sagt tveksam galastass. Vad är detta för klänning? Neonrosa och piggelingrönt, i en härlig kombo med hennes rödorangea hår. Hm... njae det här var ingen höjdare. Mina ögon värker lite efter att ha kikat på denna kreation som för tankarna till en förrymd lisebergskanin. Eller vad tycker ni kära vänner? Hiss eller diss?
Nåja... nu har jag vart nog ytlig för denna kväll.
Skänker en tanke och stor kram till er fina människor där ute!

-Amsing

Kommentarer
Postat av: sara

nja är lika tveksam som du, blir diss från mig

2011-12-12 @ 23:30:19
Postat av: Krille

Balen - 98..? Superdiss!

2011-12-13 @ 07:49:38
Postat av: Kajsa

Balen 2012!! Jag som haft så svårt att bestämma klänning, tack Amanda!

2011-12-14 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0