December

När jag tittar ut genom fönstret kunde det varit Februari, April eller varför inte September.. en helt vanlig grå daskig regnruskig dag.
Men jag tittar snabbt igen ner i almanackan och ser att det på riktigt är den magiska 1 December!!

Det är ju den dagen som hela härligheten startar!
Myset och nedräkningen, och det bästa av allt... JULKALENDERN!

Hur magiskt det är att få en liten sneak-peak varje morgon av ett nytt juläventyr. Kan inte bärga mig att få komma hem från jobbet och öppna upp SvtPlay.
Och skulle årets kalender inte hålla måttet har man ju alltid Sunes Jul att slänga i dvdn. Den är oslagbar!!!


 



/evurt


Kommentarer
Postat av: Amsing

Årets julkalender verkar ju helt underbar! Blir absolut till att följa. Dock kändes de sjukt tidigt när klockan ringde 7.10 imorse så får nog bli svtplay för mig me ;)

2011-12-02 @ 07:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0