Årets glöggsmak

Nu är den testad. Årets glöggsmak. I Torsdags hade jag ett litet glöggkalas för en ca 15 pers och självklart var vi tvungna att testa årets Blossa-smak. Skulle säga att den får 7 av 10 möjliga glöggrussin. Kan hända att jag inte är en riktig rättvis bedömare då jag just nu är inne i en fas där Kaffe mer eller mindre är det bästa jag vet. Jag som alltid sagt att jag aldrig ska dricka kaffe liksom. Ne nu kära vänner kan ni även bjuda in mig till kafferepen. Men ja, nog om mig och kaffe och åter till glöggen. Arabica heter smaken och är enligt mig(kaffeälskaren) helt klart värd att testas.
-julia

Kommentarer
Postat av: evurt

ja tycker också den va helt okej. inte för att jag kände den minsta smaken av kaffe, men en god glögg helt enkelt! :)

2011-12-06 @ 10:01:35
Postat av: Krillush

Har inte smakat på denna, men blev förvånad över att du kände kaffesmaken. Vad jag har hör ska den knappt kännas, Säker på att det är kaffe och inte väldig väldigt stark blandad svartvinbärssaft du dricker love;) ?



Ps. hade varit nice med lite bildmaterial från denna kväll =)



Puss!

2011-12-06 @ 10:10:51
Postat av: julia

jo men lite kaffesmak kände jag allt. iallafall tillräckligt mycket för att va rätt säker på att det inte var svartvinbärssaft ;)



jag önskar jag hade några kort att visa er men kameran låg på latsidan denna kväll. får bli bättring på de. så jag kan visa er mina Uppsalapolare :)



kul de ska bli o se er i jul brudar!

2011-12-06 @ 12:47:49
Postat av: amanda

WOOH Juliebull nu är vi två nyfunna kaffeälskare! välkommen till klubben! hihi. puss på dig fina!

2011-12-06 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0